Please Add a Comment!

Nama Member Snsd Yg Tercantik Di Dunia  Show Poll

Showing comments 1-20 of 222.

Page: 1 2 3 4 5 ... Last Page

 Posted by soleh & solehah islam  April 30, 2016 at 10:27 amFrom 168.235.196.x  Report Abuse 
menurut aku yoona kerana memang cantik de ini dia aku bagi,
1.yoona
2.seohyun
3.yuri
4.tiffany
5.jessica
6.taeyon
7.sooyong
8.heo yeon
9.sunny
aku nempatin yoona di nombor keran dia memang lawak dan samgat imut,cuba kalian tengok semua foto yoona dia emang cantik de....#yoona snsd 2016
 Posted by soleh & solehah islam  April 30, 2016 at 10:26 amFrom 168.235.196.x  Report Abuse 
menurut aku yoona kerana memang cantik de ini dia aku bagi,
1.yoona
2.seohyun
3.yuri
4.tiffany
5.jessica
6.taeyon
7.sooyong
8.heo yeon
9.sunny
aku nempatin yoona di nombor keran dia memang lawak dan samgat imut,cuba kalian tengok semua foto yoona dia emang cantik de....#yoona snsd 2016
 Posted by Nana  April 30, 2016 at 3:07 amFrom 112.215.63.x  Report Abuse 
Menurut ku si yang lebih cantik itu jessica bukan yang lain
 Posted by Nana  April 30, 2016 at 2:08 amFrom 112.215.63.x  Report Abuse 
Jessica dong yang lebih cantik
 Posted by Siska  April 30, 2016 at 2:06 amFrom 112.215.63.x  Report Abuse 
Taeyon dong yang lebih cantik
 Posted by novi  April 24, 2016 at 9:22 pmFrom 202.67.41.x  Report Abuse 
Gitu aja ngomongin soal urutan tercantik udalah menurut gue snsd lebih cantik dari grils band apapun paling cocok tau?????
 Posted by abbx  April 22, 2016 at 6:47 pmFrom 107.167.103.x  Report Abuse 
Hyo yeon yg pling cantik....
I always pick Hyo yeon...
 Posted by Lulu  April 19, 2016 at 7:32 pmFrom 103.10.66.x  Report Abuse 
Ktnyasih pas gua tanya ama orang yg nonton phantasia kmrn yg plng cantik itu tiffany n yuri.
Tapi klo yg gua liat berdsarkn fto2 sih
Tiffany
Taeyeon
Yoona
Yuri
Seohyun
Hyoyeon
Sunny
Sooyoung
Tpi ttp mnrtku my bias yg plng cantik"yuri"^^
 Posted by Lulu  April 19, 2016 at 7:31 pmFrom 103.10.66.x  Report Abuse 
Ktnyasih pas gua tanya ama orang yg nonton phantasia kmrn yg plng cantik itu tiffany n yuri.
Tapi klo yg gua liat berdsarkn fto2 sih
Tiffany
Taeyeon
Yoona
Yuri
Seohyun
Hyoyeon
Sunny
Sooyoung
Tpi ttp mnrtku my bias yg plng cantik"yuri"^^
 Posted by Lulu  April 19, 2016 at 7:22 pmFrom 103.10.66.x  Report Abuse 
Ktnyasih pas gua tanya ama orang yg nonton phantasia kmrn yg plng cantik itu tiffany n yuri.
Tapi klo yg gua liat berdsarkn fto2 sih
Tiffany
Taeyeon
Yoona
Yuri
Seohyun
Hyoyeon
Sunny
Sooyoung
 Posted by deana fitriyani  April 16, 2016 at 3:01 pmFrom 36.70.121.x  Report Abuse 
menurut aku
1.seohyun
2.taeyeon
3.yoona
4.tiffany
5.yuri
6.sooyong
7.hyohyeon
8.sunny
 Posted by Baby Yoona  April 15, 2016 at 4:43 amFrom 168.235.196.x  Report Abuse 
Kalau saya yg tercantik 2016 ialah
1.Yoona
2.Seohyun
3.Yuri
4.Taeyeon
5.Tiffany
6.Sooyoung
7.Hyoyeon
8.Sunny
 Posted by Baby Yoona  April 15, 2016 at 4:42 amFrom 168.235.196.x  Report Abuse 
Kalau saya yg tercantik 2016 ialah
1.Yoona
2.Seohyun
3.Yuri
4.Taeyeon
5.Tiffany
6.Sooyoung
7.Hyoyeon
8.Sunny
 Posted by *_^  April 5, 2016 at 8:02 pmFrom 202.67.41.x  Report Abuse 
mnurutku sih
1.seohyun
2.yuri
3.taeyeon
4.hyoyeon
5.sooyoung
6.yoona
7.tiffany
8.sunny
 Posted by .... ...  April 5, 2016 at 8:01 pmFrom 202.67.41.x  Report Abuse 
yg tercantik itu
1.seohyun
2.yuri
3.taeyeon
4.hyoyeon
5.sooyoung
6.yoona
7.tiffany
8.sunny
 Posted by .... ...  April 5, 2016 at 7:57 pmFrom 202.67.41.x  Report Abuse 
yg tercantik itu
1.seohyun
2.yuri
3.taeyeon
4.hyoyeon
5.sooyoung
6.yoona
7.tiffany
8.sunny
 Posted by *_^  April 5, 2016 at 7:53 pmFrom 202.67.41.x  Report Abuse 
mnurutku sih
1.seohyun
2.yuri
3.taeyeon
4.hyoyeon
5.sooyoung
6.yoona
7.tiffany
8.sunny
 Posted by Maya  April 5, 2016 at 12:35 amFrom 114.125.173.x  Report Abuse 
Yg tercantik 2016 itu
Tiffany
 Posted by Titin syahadatinah  March 31, 2016 at 11:49 pmFrom 107.167.102.x  Report Abuse 
Menurutku sih 1. seohyun, 2 yonna 3 tifanny 4 yuri 5 taeyon 6 sooyoung 7 hyoyeon 8sunny
 Posted by Indah BSW  March 27, 2016 at 10:26 pmFrom 107.167.98.x  Report Abuse 
Taeyeon weh, wajahnya awet muda cem berbi lg

Page: 1 2 3 4 5 ... Last Page


Add a Comment


Your Name:


Comment:

 
By posting, you confirm that you have read
and agree to Pollcode's terms of service.
Polls are subject to error and are for entertainment only.